Haberler
31.10.2023 10:32
30 Ekim Pazartesi günü 14.30'da Öğretmenlik Uygulaması sürecinin dönem başı toplantısı bölümümüz öğretim elemanlarının katılımlarıyla gerçekleştirildi. Karşılıklı görüş alışverişi yaparak ve beklentiler paylaşılarak süreci etkili ilerletmek amacıyla bu derse yönelik ortak kararlar alınmıştır.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...