Haberler
13.12.2023 15:40
23-25 Ekim tarihlerinde üniversitemiz ev sahipliğinde gerçekleştirilen 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumunda görev alan bölümümüz öğretim elemanlarından Doç. Dr. Nilay ERDEM AYYILDIZ’a, Dr. Öğr. Üyesi Batuhan SELVİ’ye, ve Arş. Gör. Özge KIRMIZIBAYRAK’a sempozyuma katkılarından dolayı teşekkür belgeleri takdim edilmiştir.
Öğretim elemanlarımızdan Doç. Dr. Nilay ERDEM AYYILDIZ ve Arş. Gör. Özge KIRMIZIBAYRAK törenin devamında sempozyumda yer alan Sosyal Bilgiler Eğitimi öğrencilerine teşekkür belgelerini takdim etmişlerdir.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...