Haberler
08.01.2024 15:28
8 Ocak 2023 Pazartesi günü öğretmenlik uygulaması kapsamında öğrencilerimizin uygulama süreçlerini yürüttükleri MEB'e bağlı okulların yönetici ve öğretmenleri ile değerlndirme toplantısı yaptık. Sayın dekanımız Prof. Dr. Mehmet Nuri GÖMLEKSİZ'in katılımıyla gerçekleşen toplantıda sürece bağlı değerlendirmeler, sürecin daha etkili ve verimli geçmesi için karşılıklı görüş alışverişi yapıldı.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...