Haberler
15.06.2021 08:32
Pandemi sürecinde Fakültemizin yürüttüğü uzaktan eğitim uygulamalarını değerlendirme amacıyla Üniversitemiz Uzaktan Eğitim Merkezi yönetici ve çalışanları ile bir toplantı gerçekleştirdik. Fakültemiz dekan, dekan yardımcıları ile Bölüm/Anabilim Dalı Başkanlarının katıldığı toplantıda Uzaktan Eğitim Merkezi Müdürü Doç. Dr. Muammer Bahşi üniversitemizdeki uzaktan eğitim uygulamaları hakkında bizlere bilgiler sundu. Fakültemizin uzaktan eğitim sürecinde yaşadığı sorunlar ve deneyimlerin tartışılıp değerlendirildiği toplantı oldukça yararlı geçti. Bu toplantının gerçekleşmesinde değerli katkılar sunan Üniversitemiz Uzaktan Eğitim Merkezi (FUZEM) Müdürü Doç. Dr. Muammer Bahşi ve FUZEM çalışanlarına teşekkür ederiz.




Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...