Haberler
03.05.2024 15:55
Bugün öğrencilerimizle Orman Genel Müdürlüğü’nün “Orman Benim” kampanyası çerçevesinde rektörlük kampüsünde düzenlediği etkinliğe katıldık. İlkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin de katıldığı bu organizasyonda yanıcı maddeler ve orman yangınları hakkında bilgi verildikten sonra hep birlikte ormanlık alandaki atıkları topladık.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...