Haberler
13.09.2024 16:07
Üniversitemiz Dış İlişkiler Birimi ERASMUS+ Koordinatörlüğü tarafından, TÜBİTAK 2237/A Bilimsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı kapsamında 9-13 Eylül tarihleri arasında düzenlenen “AB Projeleri Hazırlama ve Uygulama Eğitimi” etkinliğine katılan bölümümüz araştırma görevlileri Özge KIRMIZIBAYRAK ve İlayda ERDEM’e, başarıyla tamamladıkları eğitim sonunda katılım sertifikaları takdim edilmiştir.
Bu önemli etkinliğin gerçekleştirilmesinde emeği geçen değerli hocalarımıza teşekkür eder, araştırma görevlilerimizin başarılarının devamını dileriz.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...