Haberler
21.05.2025 10:34
Bölümümüz akademik kadrosu ile öğrencileri, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutlamak amacıyla 20 Mayıs 2025 tarihinde Fethi Sekin Mesire Alanı’nda bir araya geldi.
Piknik havasında gerçekleştirilen etkinlikte katılımcılar müzik eşliğinde keyifli vakit geçirirken, bayramın ruhuna uygun olarak çeşitli sportif faaliyetler de düzenlendi. Gün boyunca süren etkinliklerde birlik ve beraberlik duygusu pekiştirildi.
Katılım sağlayan tüm akademisyenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür eder, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kurtuluş mücadelesi kahramanlarını saygı ve minnetle anıyoruz.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...