Haberler
25.09.2025 16:18
Bölümümüz, 25 Eylül 2025 Perşembe günü saat 13.00’da aramıza yeni katılan öğrencilerimize yönelik bir oryantasyon toplantısı düzenledi.
Toplantıya, Sayın Dekanımız Prof. Dr. Mehmet Nuri GÖMLEKSİZ, Sayın Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Nilay ERDEM AYYILDIZ, öğretim üyelerimizden Sayın Dr. Öğr. Üyesi Cemre İŞLER ile araştırma görevlilerimiz Özge KIRMIZIBAYRAK ve İlayda ERDEM katılım sağladı.
Oryantasyon sürecinde öğrencilere, bölümümüzün akademik yapısı, öğretim kadrosu ve eğitim-öğretim sürecinde dikkat edilmesi gereken konular hakkında detaylı bilgiler aktarıldı. Ayrıca öğrencilerin, üniversite hayatına uyum sağlamaları için önemli hatırlatmalar yapıldı.
Yeni eğitim-öğretim yılında tüm öğrencilerimize başarılar diliyoruz.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...