Haberler
26.09.2025 22:31
Bölümümüz 4. sınıf öğrencilerine yönelik Öğretmenlik Uygulaması Tanıtım ve Bilgilendirme toplantısı, 26 Eylül 2025 tarihinde gerçekleştirildi. Toplantıya Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Nilay ERDEM AYYILDIZ ile araştırma görevlilerimiz Özge KIRMIZIBAYRAK ve İlayda ERDEM katılım sağladı.
Toplantıda, öğretmenlik uygulamasının öğretmen adayları için önemi, uygulama süresince dikkat edilmesi gereken hususlar ve staj okullarında uyulacak kurallar ele alındı. Öğrencilerin sorumlulukları hatırlatılarak, sürecin daha verimli geçmesi için gerekli yönlendirmeler yapıldı.
Tüm öğrencilerimize verimli ve başarılı bir öğretmenlik uygulaması süreci diliyoruz.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...