Haberler
20.10.2025 13:18
Bölümümüz tarafından düzenlenen etkinlikler kapsamında, 17 Ekim Cuma günü Nurettin Ardıçoğlu Kültür Merkezi’nde sahnelenen “Romeo ve Juliet” adlı tiyatro oyununa katılım sağladık. Öğrencilerimiz, bu etkinlik sayesinde hem edebiyat ve sahne sanatlarını yakından tanıma fırsatı buldu hem de kültürel bir paylaşım ortamı yaşadı.
Katılım gösteren tüm öğrencilerimize ve organizasyonda emeği geçen hocalarımıza teşekkür ederiz.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...