Haberler
27.10.2025 17:35
Bölümümüz öğrenci kulübü ELT Club olarak, 27 Ekim 2025 Pazartesi günü saat 16.00’da Eğitim Fakültesi A Blok Şehit Canbert Tatar Konferans Salonu’nda yeni dönem toplantımızı gerçekleştirdik.
Toplantıya bölüm öğrencilerinin yoğun ilgisi oldu. Etkinlikte kulüp danışmanları ve yönetim ekibimiz, kulübün yeni dönem hedefleri, planlanan etkinlikler ve projeler hakkında bilgiler paylaştı. Ayrıca öğrenciler, kulüp faaliyetlerine dair fikir ve önerilerini sunma fırsatı buldu.
Katılım gösteren tüm öğrencilerimize teşekkür ediyor, önümüzdeki dönemde birlikte gerçekleştireceğimiz çalışmaları heyecanla bekliyoruz.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...