Haberler
10.12.2025 14:04
Bölümümüz 4. sınıf öğrencileri tarafından, Doç. Dr. Nilay ERDEM AYYILDIZ’ın yürüttüğü Topluma Hizmet Uygulamaları dersi kapsamında, 9 Aralık Salı günü 1. ve 2. sınıf öğrencilerine; 10 Aralık Çarşamba günü ise 3. ve 4. sınıf öğrencilerine yönelik “Mezun Oluyorum… Ya Sonra?” Kariyer Önerileri Konferansı gerçekleştirilmiştir.
Konferans kapsamında öğrenci konuşmacılar, mezuniyet sonrası eğitim yolları, lisansüstü fırsatlar, sınav süreçleri ve mesleki gelişim için gerekli beceriler gibi pek çok konuda katılımcılara açık ve net rehberlik sağlamışlardır. Ardından yöneltilen tüm soruları özenle yanıtlamışlardır.
Ayrıca, konferans içeriğine ilişkin ek kaynaklara ve ayrıntılı bilgilere erişim sağlanabilmesi için YouTube kanallarına bilgilendirici videolar yüklenmiştir. Yüklenen videolara ulaşmak için TIKLAYINIZ.
Bu anlamlı etkinliğe sağladıkları katkılar ve gösterdikleri özverili çalışmalar için öğrenci konuşmacılarımıza teşekkür ederiz.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...