Haberler
13.01.2026 14:43
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi kapsamında yürütülen Öğretmenlik Uygulaması I dersine ilişkin dönem sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirilmiştir.
Toplantıda, uygulama okullarında görev yapan İngilizce öğretmenleri ve okul yönetim temsilcileri ile birlikte bölümümüz akademik personeli yer almıştır. Değerlendirme sürecinde, öğretmen adaylarının uygulama çalışmaları kapsamında sergiledikleri mesleki yeterlikler, uygulama sürecinde karşılaşılan durumlar ve sürecin genel çıktıları ele alınmıştır.
Sürecin sağlıklı bir şekilde yürütülmesine katkı sağlayan tüm uygulama okulu öğretmenlerine, okul yöneticilerine ve bölümümüz öğretim elemanlarına teşekkür ederiz.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...