Haberler
11.05.2026 21:51
Fakültemiz Dekanlığı tarafından bölüm başkanlarının katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, 2025-2026 Bahar Yarıyılı eğitim-öğretim sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Toplantı kapsamında yürütülen akademik süreçler ele alınırken, dönem içerisinde gerçekleştirilecek faaliyetler ve dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında bilgilendirme yapıldı. Ayrıca eğitim-öğretim faaliyetlerinin daha verimli yürütülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
Gerçekleştirilen toplantının, bahar yarıyılı sürecinin etkin ve koordineli bir şekilde yürütülmesine katkı sağlaması hedeflenmektedir.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...