Haberler
26.06.2026 10:59
Eğitim Fakültesi Dekanlığı tarafından, bölüm başkanları ve ana bilim dalı başkanlarının katılımıyla 2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Dönem Sonu Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda, bahar yarıyılı boyunca yürütülen eğitim-öğretim faaliyetleri kapsamlı bir şekilde değerlendirilirken, dönem içerisinde gerçekleştirilen akademik çalışmalar, uygulamalar ve faaliyetler ele alındı. Ayrıca gelecek döneme yönelik planlamalar üzerinde durularak eğitim-öğretim süreçlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
Toplantı kapsamında, kalite odaklı eğitim anlayışının güçlendirilmesine katkı sağlayacak öneriler değerlendirilmiş ve fakültemizin akademik hedefleri doğrultusunda izlenecek yol haritasına ilişkin bilgilendirmeler yapılmıştır.
Eğitim-öğretim faaliyetlerinin geliştirilmesine yönelik iş birliği ve koordinasyonun öneminin bir kez daha vurgulandığı toplantının, yeni akademik döneme yönelik planlama çalışmalarına katkı sağlaması temenni edilmektedir.
Diğer Haberler
Öğretmenlik Uygulaması II Dersi Dönem ...
“Maarif’in İzinde: Geleceğin Dil ...
Bölümümüz Mezunlarını Gururla ...
Şahinkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda ...
Alumni Meet-Up II Etkinliği ...
Final Sınavları Öncesinde Keyifli Bir ...
FU ELT Webinar Series 3 Başarıyla ...
TÜBİTAK 4008 Projesi Başarıyla ...